UCZESTNICTWO

WARUNKI UCZESTNICTWA W KONFERENCJI „Podstawowe zagadnienia ochrony przeciwpożarowej”

1. Opłaty

- 350 zł/osobę (obowiązują zniżki grupowe: przy zgłoszeniu 3 osób - 300 zł/os., każda kolejna osoba powyżej 3 osób - 250 zł/os.)

- 250 zł/osobę

W ramach opłaty uczestnikowi Konferencji zapewnia się:

  • udział w Konferencji;
  • dwudaniowy obiad
  • serwis kawowy


2. WARUNKI UCZESTNICTWA

Warunkami uczestnictwa w Konferencji są: wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszeniowego oraz dokonanie wpłaty za udział w Konferencji, w kwocie odpowiedniej do wybranej formy uczestnictwa (zgodnie z zestawieniem j. w.), w terminie do dnia 24 kwietnia 2023 r.

Wpłaty należy dokonać na konto:
Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Pożarnictwa – Izba Rzeczoznawców
ul. Świętokrzyska 14, lok. 134, 00-050 Warszawa
NIP: 526-000-10-74

Citibank Handlowy S.A.
38 1030 0019 0109 8530 0006 9861
W tytule przelewu wpisać: „Konferencja SITP Radom I/2023”

3. KONTAKT Z ORGANIZATORAMI

  • Ewelina Borcuch tel. 723 461 249
  • Radosław Nachyła tel. 533 637 639

Zapraszamy do udziału w Konferencji!